onsdag 5 maj 2010

Samtal kl.22.47






Peter: Vann vi igen?

Carla: Ja, det gjorde vi.

Peter: Rekord igen?

Carla: Bör va.

Peter: Typ 15 poäng bättre än tvåan?

Carla: Ja, typ.

Peter: Okej, jag räknar. 10+3+2+3+6+3+1+6+2=36 poäng.

Carla: All time high va?

Peter: Självklart. Va enkelt det var den här gången. För oss alltså.

Carla: Löjligt. Parodi.

Peter: Kul spel det här På spåret ändå. För oss alltså.

Carla: Nu ska jag hem och dra en segerrunk. På spåret, jävlar i havet. Vilket spel. Vilket parodimotstånd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anders Carlqvist onanerar inte! Om han mot förmodan skulle ge sig in på något sådant så lär det göras efter att han oljat in sin egen lem i honung och masserat handflatorna med desinfektionsmedel, i minst 10 minuter?!!

- Ja, Anders är ett rent psyko som endast haft tur med generna! Otroligt att en så sjuk man får vistas bland vanligt folk!

Carla sa...

Tur med generna är förstås ett kraftigt misstatement. Notera att jag är född missbildad (harmynta), löper 50% risk för diabetes, lider av ärftligt håravfall och har en oproportionerligt stor pung i relation till min penis.

Peter och jag dominerade fullständigt i gårdagens sällskapsspel; det var snudd på löjligt.