tisdag 25 maj 2010

Mer tagg

Eftersom Peter så formidabelt börjat med olika former av tagg inför ÅLAND 2010 så ska även jag försöka hjälpa oss grabbar att komma i riktigt fin stämmning. Helst så hoppas jag att ni, precis som mig, näst intill börjar nynna på låtarna som så vackert och tonsäkert framförs i de två kommande klippen! Det är nästan så man vill ha ett flack ÖL framför sig, spring ut på tärnvägen och börja göra reklam för Ålands Lås!! Sjukt roliga dagar!

Och lika roligt ska de bli i år!!!
Hoppas ni känner vibbarna precis som mig ! :)




Eller förresten! jag lägger bara upp ett klipp idag så har vi något trevligt att se fram emot här i veckan ;)

Over And Out

2 kommentarer:

Ålands Lås FC sa...

Lägg fram för allt märke till nsubben som står mellan Psyksteff och Niklas! Han skulel man inte vilja möta i en mörk gränd! Han kan även vara en av dem som låg och brottades i si sådär 50 minuter! Eller vad vet vi de kanske låg kvar flera timmar efter att vi gått, känns ju inte helt omöjligt!

g sa...

När ni kollat klart på filmen, lägg då även gä'rna märke till stillbilden som uppstår där man riktigt förstår varför uttrycket "Psykstefan" myntades under denna underbara semester!! Steff bara köööööör!