torsdag 3 juni 2010

Vart är Janne Bacon

Fastän det inte är Pelle Kölas Pöjk som skriver detta inlägg så känns det ändock relevant att höja frågan "Vart är Janne Bacon"?
Jag tror att det är fler, precis som jag, som gått sömnlösa i flera dagar nu i undran vart Janne Bacon håller hus? Och när kommer han egentligen att våga sig ner till Kiosken i metropolen Ödeshög igen?
För oss som ännu inte sett denna legendar "in the real life" är det nog ändå ganska självklart att denna Janne Bacon är en ikon för att inte siga Levande Legend. Jag föreställer mig en korsning mellan Svullo alias Micke Dubois och Stig Heller i filmen hälsoresan, där vi filmälskar vet att "Stig H" lyckas med bedriften att klämma ner hela 4 HOT DOGS mellan sina allt för svullna fingrar. Om Janne B även har en skinhatt i klass med den som Erik "strålen" har på sin profilbild på facebook och en något för kort t-shirt som exponerar lite för mycket av den hårbeklädda magen så tror jag nästan att ni kan se MIN Janne Bacon framför er. Det ter sig inte heller omöjligt att Janne B har en tatuering med lokation navel. Själva naveln symboliserar ett O sedan ser man två små tydliga ringar ovanför, efter detta kommer ett L. Vi har alltså med hjälp av naveln en tatuering med texten ÖL. Janne B är så klart en stjärna och något för 100 Höjdare!


Detta inlägg skrivs på pacos kassa nr 2 som är utrustat med internet (vill givetvis inte skryta men 1G/sec är riktigt fint. Givetvis är det ju i underkant för mig men jag tänkte på er andra. Om ni vill kan ni ju få komma ut hit någon dag när dte är lite folk och testa hur det är ) schtek schtek

Nuläge:

Kunder: 3 st
Förväntade kunder närmaste timmen : 0 - 2 st
Kulhetsfaktor: 2 av 10
Längtan ute i solen: 10 av 10
BMI: 24, 9
Snygga damer i köpcenter: 2 st på 1 h
Kvalité på pizzan som ligger kvar sen lunch: Katastrof (stor, det är bara att komma och äte billig pizza, 10 kr slizen)



Over and Out

GotHb

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter just nu i kiosken och ska leverera nästa blogg-inlägg inom 2 dagar. din beskrivning håller hög klass gotHb. bacon har varit inne och detta blir det mer av i del 2 utav att arbeta i kiosk=) /K