onsdag 23 juni 2010

Orange county baby

tjoo!

kunde inte skriva i kommentatersfaltet fran fucking palmsprings...

sputniks spydighet och sjalvgodehet nar oanade hojder. men som hans storebror och formyndare tar jag givetvis honom i min famn anda och transporterar honom till baten. vi far val bestamma till hundra nar jag kommer hem exakt nar det blir.

nu drar jag vidare till LA over helgen med ett besok i orange county och newport beach for lit o.c nosatlgi som trolig hojdpunkt!

haj haj

samordnaren pa semester...

2 kommentarer:

Sputnik sa...

OC är en fruktansvärt överskattad serie bland vissa av bloggens medlemmar... är dock lite avis eftersom jag tror det är rätt gött "over there"... och vad gäller min påstådda spydighet så vet ju alla att du är min chaufför och inte förmyndare.

Göte sa...

Är det fler än jag som märker hur Gustav går på moln!! Eller va går han på? Mer övertänd än mig!