söndag 20 juni 2010

En söndagkväll i myshetstecknet

När man sitter så här på söndagskvällen och summerar helgen så är det aldrig fel att göra det över en riktigt härlig myslåt! Nu har jag ju ingen käresta bredvid mig att hålla om, så poängen faller väl kanske lite! Men en dag så har även jag det och då kommer låtar som denna gå varma om kvällarna ;)

Låten som jag valt för söndagsmyset är Connected med Eric Bibb...för många läsare en artist som kanske helt är okänd, men väl värd varje minut!
Så alla mysare där ute, se nu till att få ett riktigt bra avslut på helgen. Ta din Flickvän/Pojkvän/Sambo/Fru/Man etc. och bara ligg å mys till denna underbara låt!
Bör dock slänga in en brasklapp om texten, då jag inte riktigt har kolla på vad texten handlar om;) Men skit i texten..jag har aldrig brytt mig om den och har ju lyckats mysa en del ändå i mina dagar! =)




/gotHb önskar alla en trevlig kväll!

Inga kommentarer: