onsdag 9 juni 2010

Tack

Hallå kamrater...

Vill börja med att tacka så mycket för gratulationerna under gårdagen och för det fantastiskt smickrande inlägget av Pete, du har återigen visat att du är "the man to beat" när det gäller racet om titeln som min bestman. Sen vill jag be om ursäkt för mitt svaga bloggande på sistone. Har varit lite off när det gäller den biten men ska försöka skärpa mig. Som en del i detta kommer jag fram till Åland Poolvolley Tour 2010 att presentera en lista över Bossens 20 bästa låtar! Tyvärr kan jag i dagsläget inte ge exakt datum för när jag kommer inleda denna presentation eftersom jag endast fått ner det till 26 låtar som jag inte absolut inte kan lämna utanför en sån här lista. Nu vet jag att det bara är jag, Pete och psyket som ska bli/är mattelärare men ni andra kan säkert också räkna ut att 20=26 inte riktigt stämmer. Jag kan inte heller lova att jag kommer kunna rangordna de 20 låtarna när det väl är dags men jag skall göra mitt yttersta för att nå framgång gällande detta.

Listan kommer självklart att vara väldigt subjektiv och grundad på personliga erfarenheter och tankar som jag har kring låtarna, men det är givetvis bara positivt.

//Sputnik

Inga kommentarer: