onsdag 2 juni 2010

Bluff eller Sanning?




Väl skrivet Globero! Ska bli intressant att få se vad ni finner i era musklebitar! Man är ju så nyfiken så man nästan döööööör ;) Det som ter sig mest intressant är ju självklart antal snabba muskelfibrer som befinner sig i dina lår. Kommer du ens upp till hälften av mitt antal så skulle jag bli imponerad ;)

Jag får ju tyvärr inse att mitt meddelande inte gjort någon effekt alls på grabbarna!? Eller vad säger ni? Jag tror dock att den stora anledningen till att inläggen från flera berörda lyser med sin frånvaro är att sms:et sändes runt 00.30. Många sov förstås men lyckades ändå läsa det i sömnen och glömde sedan bort att de fått det morgonen därpå!?

Skulle även vara kul att få en uppdatering från samordnaren snart! Kanske med lite info om den stundande USA-road-trippen och hur planeringen går!? Men tyvärr verkade det ju nästa som Samordnaren har gått och dött, han gör sig varken hörd på telefon (sms/samtal/mms), kroppsligt i form av att säga hej till sina "kompisar", eller själsligt som inlägg här på bloggen! Jag tror vi alla är lika spännda på var som komma skall från denna underbara profil/I detta nu "Orutinerad Ålands festare"!


Anledningen till att detta inlägg kommer upp är att jag på Brunchrapporten, under mitt solande i ca 33 grader, fick höra att det varit ett lerskred eller hur fan det stavas, i Guatemala City...tänkte därför lägga upp bilden som presenteras på deras hemsida och höra vad ni tror. Det spekuleras nämligen i att det är "Photoshopat"...men vem vet! Ser nästan overkligt ut ;P

Ha en härlig dag alla ni som jobbar och sliter själv ska jag nu gå ut till min brassestol i sällskap med minst 10 näst intill nakna damer och min ipod ;)



haaaaj haaaj




/gotHb

Inga kommentarer: