tisdag 13 juli 2010

Livet är surt för första gången...typ!

Jaha..nu sitter man hemma i soffan och nästan dör av värmen! Saknar Åland så in i helvete och alla sköna grabbar som förgyller en vecka som den gångna! Ska snart iväg till jobbet och tror ni inte det börjat att regna här i JävlaskitÖrebro!! Det innebär att det kommer vara äckligt mycket folk på Marieberg!! Och min första dag efter semestern bli sjukt jobbig! :(

Örebro är för övrigt kanske Sveriges sämsta sommarstad då det är minst 2-3 mil till närmaste bra bad! Helt otroligt vad värdelöst det är att vara här nu när man är van Åland med vatten runt om och en pool in 10 meter!

Ska iallafall försöka ta tag i att fixa in lite bilder på facebook och här på bloggen när jag får tillbaka lite livsglädje! Kanske redan har det efter jobbet då jag jobbar med riktigt sköna människor! Men antagligen är jag lika bitter över att vara i Örebro så fort jag kommer innanför dörren här i min lägenhet ikväll!

Återigen vill jag tacka all för Ålandsveckan 2010...grymt trevligt! Blir bara bättre för varje år!

Snart kommer inbjudan till Poolfest 2011 ;) så håll ögonen öppna!

// gotHb

Inga kommentarer: