tisdag 27 juli 2010

Hoppas Ålands Lås har bättre sjukvårdare

Då kan väl inte dam nummer två vara sämre än att även hon gästspela på denna alldeles förträffliga blogg! Det jag har tänkt att bjuda på en tisdagskväll som denna är några klipp som ni fotbollsfantaster inte helt osannolikt redan har sett, men som jag tycker förtjänar lite utrymme här då de är vad jag har roat mig med och skrattat högt åt flera gånger på kontoret idag. Nu är jag medveten om (min kära sambo brukar påminna mig ganska ofta) att min humor inte alltid är den bästa, men detta är faktiskt väldigt roligt :)

Bårbärning

Bårbärning 2

/Marica

2 kommentarer:

Peter sa...

Intressant att du tar upp sjukvårdsämnet inom Ålands Lås. Det är nämligen så att vi saknar just sjukvårdare, men vi tar gärna emot frivilliga. Kvinnlig massör och kvinnlig naprapat står högst upp på önskelistan just nu. Välkomna!

Göte sa...

Bra Humor Marica!! skit i tråkiga Stefan det var svinkul ;) dock kanske inget man ska fördriva tiden med på jobbet! men jag förstår de där småskratten som hoppar ur munnen när man ser dessa klipp!!

Precis som jag sa till Emelie!Fortsätt skriv! sjukt kul med gästspel!