lördag 3 juli 2010

Debut!

Hej boys!
Debut för mig i detta sammanhang och vilket tillfälle att göra denna debut.
Nedräkningen har hållit på ett tag men nu är det äntligen dags för Åland 2010.
Eller som det i folkmun nere på stan låter: Åland, en gång om året!
Det är med mycket stor förväntan jag snart sätter mig i bilen, aka ”den vita faran” tillsammans med Göte. Njuter av soluppgången i full fart mot Kapellskär och sedan efter lite båtåkande insuper den härliga Ålands-luften.
Jag tror, nej, jag vet att årets Åland-tripp kommer gå till historien. Det är liksom ingen diskussion. Ingen idé att undra varför det är så. Precis som minus och minus blir plus. Ingen anledning att ifrågasätta. Det bara är så. Men visst finns det vissa frågetecken som måste rätas ut.
Kommer Tommy ha några nya korttricks?
Kommer Albin posera med kalsongerna ännu mer uppstoppade i stjärtskåran?
Kommer Göte få mer än bara en tur till vattnet och en stunds oral träning?
Kommer det vara samma sak utan 72-tummaren?
Kommer Carla ha några nya recept till middagsbordet?
Kommer undertecknad stanna enbart en vecka?
Kommer Kalle massera lika mycket som ifjol och i så fall vem?
Kommer Pete dricka rödvin och känna sig mer vuxen än någonsin?
Kommer Lindman ha tränat på att hålla andan och slår han i så fall sitt rekord?
Kommer Gurra vara den beryktade sup-ut som han enligt mångas utsagor är?
Kommer Elen träffa på sin själsfrände ”rån-bög-mördaren”?
Kommer Psyk-Steff få tag i några nyplockade brännässlor?
Kommer årets poolfest vara mer besökt än fjolårets?
Det ser så ut! =)
Väl mött på Åland mina vänner!
/Luke

2 kommentarer:

gotHb sa...

Ett Legendinlägg!!

Många bra funderingar som alla kommer att vara lösta om ca en vecka :)

Roligast nåste näran vara rån-bög-mördaren som jag helt glömt bort!! Hoppas vi får se denna profil även i år!

Måste dock säga Luke att det är tråkigt att funderingen: Kommer Göte finna Luke samt Conradsson sitta och mysa framför en vuxenfilm och ha det sådär mysigt som bara de två kan?? ;)


over and out //

Pete sa...

Jag ska göra reklam för gänget ikväll på arken!