torsdag 1 juli 2010

Back on track

Har tyvärr svikit bloggen ända sedan ankomsten till Åland. Men jag skyller på mycket att göra. Det har varit midsommar, fest, fotbollsskolor, affärsmöten osv. Men här kommer lite tankar:

* Midsommar hos Lyyski, mycket trevligt.
* Är Lindman klar?
* Har nu bokat in Göte och Luke på måndag 9.00 samt Elen, Carla, Albin och Stefan tisdag 20.00. Hemfärd mån 12.45. Är detta ok?
* Hur klarade sig Göte ute på familjens stuga utan facebook i två dagar?
* Enligt globen var Elin Lanto helt knäckt över att hon missar poolfesten, enda kvällen på hela sommaren hon hade spelning.

2 kommentarer:

gotHb sa...

Jag kan meddela att jag inte mått så bra på länge som jag gjorde i stugan då jag bytte ut facebook mot sommarpratare i P1 ;) livet bara flöt på, som en våg på vatten, som jag fick äran att surfa på ;)

givetvis är du förlåten så du haft alla dessa antagandena Pete!!


Tråkigt med Elin Lanto! Träffa ju hennes syslling föra veckan så kände att jag hade ne hel del att snacka med Elin om! Men men är ju inte mycket att göra åt! Om nu spelningen inte är på Mangelbo!?!?!?!?

Elen sa...

OK, att åka hem 12.45 på sön