tisdag 31 augusti 2010

Vill vara som er.

Hej kära vänner, vackra män och fantastiska människor.

Hoppas er sommar varit mer än till belåtenhet och att Ålandsveckans euforiska känsla höll i sig enda till sommarens sista dagar.

Som vanligt (en gång ingen gång, två gånger en vana) så var det svårt för oss att hitta någon upplevelse som kunde jämföras med de få (alldeles för få) dagar vi fick med er i Mangelbo. Vi har dock gjort vårt bästa och dragit runt i Sverige på de flesta av SJ:s rälsar. Jack har glatt hakat på och att sova i olika sängar är han nu, näst intill, lika bekant med som många av er är.

Förutom att jag vill önska er en trevlig höst vill jag även meddela er att även jag nu är student vid Örebros universitetet. Att jag sökte studieledigt från Telia för att få åka med Seppo och Jack till Filippinerna kan ju vid första tanken verka logiskt, men såklart så är huvudskälet att jag vill komma lite närmare er. I och för sig en distanskurs, men ändock.

På fredag åker vi iväg och ingen skulle bli gladare än vi om ni valde att berätta för oss hur livet flyter på för er. På www.jackluffar.cybersajt.se kommer vi att lätta våra hjärtan, sukta efter kommentarer, lusläsa dagboken och kanske lägga upp en och annan bild.

Ha det bästa och njut av livet.
Puss och Kram
Helena

4 kommentarer:

gotHb sa...

Vi älskar er!

Tommy sa...

Mycket bra att ni har en sida!!!! Kraaam

Peter sa...

Naaaaaaaaw va gulligt, jag ska följa varje steg ni tar och varje ord ni skriver! Kul med Örebro. Ha det gött och vi ska pratas vid lite innan ni åker. Puss!

Lukas sa...

Grymt bra med en sida att följa era galna upptåg ute i vida världen! Blir spännande att se vad ni hittar på =)
Ha en underbar resa!
Kram till er alla tre från Lukas