torsdag 5 augusti 2010

Walk of Fame

Ja! Nu fick jag skrivkramp!

Sådär!

I detta inlägg tänkte jag "försöka" att rentvå mig lite och försöka få våra kvinnliga läsare att förstå att jag är den svärmorsdröm som många av er fått en bild av! Eller jag hoppas iallafall ni fått det ;) Jag förstår att detta kan bli ett så kallat "mission impossible" efter den video som cirkulerat på bloggen under några dygn! Jag förstår även att ingen kommer tro på mig när jag säger att den var "rekad"! Mitt lysande skådespeleri skrämmer till och med mig då jag inser att det verkligen ser ut som att det är en "smygfilmning". Jag funderar på att lägga upp en profil på statister.se men jag vet i och för sig inte om den filmen kan ta mig till Hollywood!? Men kanske kan jag få en liten roll, säg typ i nästa Wallander! Jag tänker mig en roll där jag är killen som står i baren och blir uppraggad av den vackra Nina Zanjani! Efter att jag tillslut gått med på att följa med henne hem, så älskar jag med henne och framförallt smeker hennes "DROPPFORMADE" bröst fler gånger än behövligt för scenen!? Alltså inte en stor roll utan en liten mindre obetydlig ;)

Back on track! Inläggen och bilderna som tas och läggs upp på mig är inte alltid till min fördel dock hoppas jag alla, precis som mig, kan se det komiska i det hela och bortse från att de skulle ha någon vesäntlig innebörd!

Ni damer/tjejer/kvinnor som helt fastnat för denna blogg ska veta att alla repliker i smygfilmningen är skrivna och väl inövade! Så fasten det låter naturligt så är sådana teser och kommentarer absolut inget som jag vanligtvis skulle säga! Att jag där emot känner denna dam jag snackar om och att hon har droppformade bröst, hör ju inte alls till saken! ;)

För att göra er lika säkra som jag på att jag är en hyvens kille kan jag berätta om dagens Walk of Fame. Yes det heter så när det är en kille som går hem från en tjej, detta fick jag lära mig av någon på Åland 2010! Så någon av er har alltså en pojkvän som stoltserar med att han gjort många Walk of Fame! undrar vem det var!?
I alla fall efter en natts pratande, ja inget snusk! Så gick jag vägen hem över Stadsparken! Under min strapats tar jag vägen förbi kiosken och köper en bägare med två kulor, Saltlakrits och Blåbär! Jag sätter mig ner på en parkbänk och betraktar det liv som pågår i parken, den energi som sprudlar bland barn som springer omkring, pensonärer som spelar boule, fåglar som kvittrar och svartrockare som visar sitt rätta jag då de sitter på en filt och myser! Jag inser att livet är fantastiskt ! =) nu ska det bara infinna sig en dam i mitt liv som jag får dela stunder som dessa med!

Dagen fortsatte bara bättre då jag kikade förbi C/O LindmanViktoria där Vickans förtjusande syster var på besök! Otroligt charmigt med glada tjejer måste jag säga! Där bjöds jag på en strålande frukost som verkligen suddade ut huvudvärken! Lindman visade även ett klipp från Youtube.com där några snubbar tydligt visar vad lätt det är att göra en stor låthit! Det är nästan så att den filmen bord elänkas upp här på sidan! Ett uppdrag för dig Niklas!

När jag nu läst igenom denna text för att kolla stavfel, något som säkert inte hjälper så mycket, så inser jag att det kanske inte skapar en så mycket bättre bild av mig! men kanske en godkänd hoppas ja! Vill i alla fall säga att jag saknar alla go grabbar som inte infinner sig i Örebro nu! Ni är förjävla fina asså! Jag skulle även vilja passa på att lägga in en brasklapp för att det borde styras upp en kräftskiva i början av september eller när alla kommit tillbaka till Öret! Anser att detta vore en tillställning som givetvis skulle bli en succé! :) Alla spelarfruar och andra damer är givetvis välkommna!

Livet gott allting gott kära vänner

//gotHb

Inga kommentarer: