torsdag 12 augusti 2010

Fake?

I detta inlägg tänkte jag "försöka" att rentvå mig lite och försöka få våra manliga läsare att förstå att jag är den svärmorsdröm som många av er fått en bild av! Eller jag hoppas iallafall ni fått det ;) Jag förstår att detta kan bli ett så kallat "mission impossible" efter den dröm som cirkulerat på bloggen under några dygn! Jag förstår även att ingen kommer tro på mig när jag säger att den var "rekad"! Min lysande fantasi skrämmer till och med mig då jag inser att det verkligen verkade som att det är var en "dröm". Jag funderar på att lägga upp en profil på manusförfattare.se men jag vet i och för sig inte om den drömmen kan ta mig till Hollywood!? Men kanske kan jag få skriva manus till en liten film, säg typ i nästa Wallander! Jag tänker mig en film där killen som står i baren raggar upp den vackra Nina Zanjani! Efter att hon tillslut gått med på att följa med honom hem, så älskar han med henne och framförallt smeker hon hans tama blåval fler gånger än behövligt för scenen!? Alltså inte en stor film utan en liten mindre obetydlig ;)

//Vickan

2 kommentarer:

Peter sa...

Hahahahaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhaaaaaa bästa inlägget so far på bloggen!! Överlägset. Göte: Så jävla ägd!

Göte sa...

Va fan! ???

Trodde vi var BFF Vickan! men det kan du ju glömma!