tisdag 17 augusti 2010

Week 1

Tyvärr kanske inte detta inlägg kan stimulera alla de 1000-tals besökare som bloggen har varje dag! Men för oss som verkligen nördat ner oss i (fanfar "tadaaaaaaaa") fantasy.primierleague.com! Så är detta verkligen en underbar syn!

Hela 13 goa grabbar har anslutit till ligan och det ser minst sagt jämnt ut! Utgången är oooootroligt ovis men som tur är, för mig, så brukar alltid den som har tur i början sakta men säkert halka efter ju längre säsongen går!


Under denna text kommer första omgångens resultat att redovisas! Jag hoppas inte att G. Larsson blir allt för kaxig men bra val av Malouda! Givetvis den sista spelaren jag tog bort!


Slutligen skickar jag med ett "Lycka till" till Tommy, Lukas samt Albin som minst sagt ser ut att behöva det!

2 kommentarer:

Marica sa...

hahaha jag gillar Götes lagnamn :)

gotHb sa...

Jag gillar dig!