onsdag 1 september 2010

Fylld med välbehag

Vad jag gör uppe denna sena timma vet inte jag och jag ska erkänna att jag är lika förvånade som ni antagligen blir när ni ser vilken tidpunkt detta inlägg skrivs!

Men just nu är jag så fylld av välbehag att jag måste dela med mig! Har kvä'llen till ära sett Love Actually (2003). Det är den mest fantastiska film jag kan tänka mig! Finns aldrig en dag/kväll/natt/morgon som den inte passar! Enligt mig blir man helt fylld av glädje och det är precis vad jag är i detta nu och anledningen till att jag skrivit ända ner hit på ca 2 min!

Att jag för första gången såg denna underbara rulle i vintras känns sjukt! Hur kan jag ha undgått detta milleniums bästa och absolut enda drama som är värt att se!? Nu kanske jag är lite hård i orden men enligt mig är den helt överlägsen!

Ska givetvis inte dra några förhastade slutsatser (som jag alltid gör annars) men "när" jag väl finner någon att dela vid min sida så ska hon få det så otroligt bra och bli så bortskämd som en kvinna vid en mans sida bara kan bli!

Vill även passa på att hälsa till Helena & Co...hoppas verkligen ni får en fantastisk resa och många oförglömliga stunder i solnedgångarna i öst! :) Anser även att en välkommenhemfest bör arrangeras här i Örebro, när ni aklimatiserat er igen, av oss grabbar! Vore kul att få se er lite oftare än en gång per år!






Over and out // gotHb








3 kommentarer:

Sputnik sa...

Jag älskar gotHbs entusiasm även om hans beskrivning av filmen ”Love Actually” är en extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem överdrift. En bra rulle visst, men skulle utan problem kunna hosta fram legio filmer gjorda på 2000-talet som är bättre. Eller ett par stycken i alla fall. För övrigt tycker jag att det bör uppmärksammas att det faktiskt letade sig in en punkt bland alla utropstecken. Kul.

Lukas sa...

Håller med dig Göte!
Fantastisk film som lätt platsar högt upp på listorna!
Den och Notting Hill är oslagbara inom genren som i mina ögon är den bästa av genrer!

Brännhet sa...

GoGöte, hoppas hoppas hoppas kärleken kommer dinglandes som ett vackert höstlöv till dig i höst.
Största kramen
Helena