fredag 3 september 2010

Tema-fest

Hallå boys...
Det har talats om kräftskiva, spritfest och säkert någon annan form av tillställning nästa lördag. Jag och Carla vill dock föreslå en ny tema-fest eftersom den senaste var väldigt lyckad. Vi pratar alltså om lördagen den 11/9 (kanske inte ett datum som borde firas men ändå). Förslaget är fyra olika teman. Starttid runt 18.00 kanske... Det är väl några fotbollsmatcher på tv som kan ses. Den gula maskinen spelar fotboll vid 15.00 och jag antar att detsamma gäller Rynninge. Samordnaren spelar givetvis bandy och får således ansluta när han vill. Kvällen skulle kunna utformas såhär ungefär:

18-21 Öl, mat, snacks, fotboll & häng
21-22 Vin, ost & kex
22-23 Kaffe, whiskey, konjak & kanske kladdkaka (gotHb???)
23-00 Sprit & dekadens
00-02 Eventuell utgång (INTE it's SÅ) annars fortsatt förfall
02-07 Spyor, fyllekäk & efterfest

Som mat föreslog Psyk-Carla hemmagjord pizza vilket jag tycker är en fantastisk bra idé. gotHb och Samordnaren har redan sagt sig vara positiva till upplägget. Vad säger ni andra?

...och där är vi nu.

//Sputnik

7 kommentarer:

Peter sa...

Grymt. Bra snack om överskattade it´s SÅ. Har jag hand om spriten igen va?

samordnaren sa...

snyggt! inget it´s så, sen borde vi införa utegångsförbud innan 00.23. går man ut sent och inte kommer in har man ju haft roligt fram tills dess...vilket är mkt mer tveksamt om man går ut tidigt.

carla sa...

Jag kommer med största sannolikhet även leverera världens i särklass bästa hemmagjorda pizza. No strange things.

Lukas sa...

It´s så?? Vad fan är det??
Allting låter bra! Forsberg hakar på!
Litar på dig Carla vad gäller pizzan! Inga konstigheter =)

Sputnik sa...

Samordnaren ordnar utegångsförbud, bra där. Carla löser pizzan, lysande. Pete, du är ju bäst på sprit så det är väl lika bra det. Med tanke på matlagningen och på att det helt enkelt är trevligt så är mitt förslag att Carlas lägenhet blir festplats. Om detta är lugnt...

gotHb sa...

Jag anser att hotshot måste vara ett självklart inslag på denna temafest!!?? Då jag endast kan inta koffein i form av hotshots så är dte för mig i princip livsviktigt att denna servering blir ett faktum!

Kan jag räkna med detta?

samordnaren sa...

koka kaffe!!!
Vispa grädde!!!

Hotshot hotshot hotshot!!!