tisdag 7 september 2010

På lördag smäller det...

Intresset för tema-festen är som sig bör väldigt stort. I stort sett alla har tackat ja, det är endast Elen som velar men eftersom det är obligatorisk närvaro så kommer han nog infinna sig i slutändan. Ingen har meddelat några synpunkter på det preliminära schemat heller så vi kör på enligt det förslaget. Tiderna kan givetvis justeras lite på plats om vi känner att det är det rätta. Ansvarsområdena fördelas som följer:

18-21 Öl, snacks, mat – Psyk-Carla, Sputnik, Samordnaren
21-22 vin, ost & kex – Luke och K
22-23 kaffe, whiskey, konjak – Steff, gotHb (fritt fram att fixa hot shots brunasso)
23-00 Sprit & dekadens – Pete, Elenstråhle, (och Scheriffen???)

Vi kör som sagt hemma hos Carla och där är det drop-in efter 17.45 som gäller. Vi är ca tio pers så att alla tänker på det när det gäller inhandling osv. Skulle det bli stora skillnader rent ekonomiskt får vi lösa det.

...och där är vi nu...

//Sputnik

5 kommentarer:

gotHb sa...

Jag är redan övertänd!! Ser verkligen fram emot att få strosa runt med Steff på systemet och lära mig allt om inhandlingsprocessen av konjak och whiskey:D dock känns det osäkert att låta mig ansvara för kaffet! Jag som inte ens dricker denna prestationshöjande substans!? men när den så påpassligt behövs till Hot shotsen så lovar jag att göra mitt bästa i intension att öka intensiteten av kvällen ytterligare!! Kul!

Over and out
//gotHb

Sputnik sa...

haha, bra sagt gotHb... :) ni kommer lösa det där galant.

Stefan sa...

hur många föredrar konjak framför whisky?
eller hur många föredrar whisky framför konjak?


bonusfråga gällande livets vatten:
hur många vill att det skall vara whisky eller whiskey? ;)

Sputnik sa...

jag är positiv till vilket som steff men om min röst blir avgörande säger jag att en fin wirre aldrig är fel så får ni tolka fritt.. ;)

carla sa...

Jag kan givetvis komplettera med respektive nödvändighet vid eventuellt bortfall av någon.