Framförallt de två första säsongerna, har tyvärr spårat ur men en plats på listan klarar det precis, i hård kamp med "Graven" och "Storstad".
Det stora samtalsämnet i mellanstadiet. Magi.
Tre kronor, med LEGENDEN Sten Frisk, med påfallande lika egenskaper som vår egen "Psyk-Steff". Och vem minns inte Reine (bilden).
Storheten här är jämnheten. Serien håller, i motsats till de flesta andra i genren, klassen hela vägen ut. Peyton är den självklara favoriten.
6: Rederiet
Behöver knappast någon förklaring, ALLA älskade rederiet. Mest "feeling" hade såklart Ingo i maskinrummet, som mördade dussinet resenärer. Även intendenterna Björn Lindman och Jussi Tola förtjänar ett omnämnande.
Nå, vilka hamnar Topp 5?
/Peter
3 kommentarer:
Bra start Pete! Bara inte 24,av nån outgrundlig anledning, tar sig in på en högre plats än MacGyver!
-Stefan
Så, nu kan man kommentera anomymnt också. Är ju ett måste om vi ska få nån jävla action!
Här kommer en lista från en som tyvärr inte kan titulera sig tv-serienörd:
5. True blood
4. Tusenbröder
3. Tell me you love me
2. Rederiet
1. Twin peaks
Har nog glömt en del
// Widmarkarn
Skicka en kommentar