måndag 28 mars 2011

Lugnet före stormen?

NU har det varit lugnt på sidan ett tag och detta ska jag ändra på!

Förstås var det en chock för många att Samordnaren nu ska ta över som tränare!!
Mer chock gav det ju nästan när Larsson säger att han tror att de nu kommer bli lugnare med bandyn för hans del! Har han aldrig varit coach ele? Han har ju skaffat sig ett till heltidsjobb, dock får han bara betalt för 50 % efter vad undertecknad fått info om!

En annan händelse som bör samt ska tas upp på denna blogg är ju om Peter och hans incident(er) under lördagskvällen! Jag, som första kontakt efter den första händelsen! Upplevde detta som otroligt komiskt! Peter hade blivigt utslängd från Håkan konserten, för att ha druckit ÖLET!!!
Karln dricker ju för fan inte ens ölet!!
Efter en smått fantastisk återberättelse av den gode Pete kunde jag inte hålla mig för skratt! Han var precis lika härligt full, som han var under GIH-kampen i stockholm! För er som då närvarade så syftar jag på den period av Peters fylla då han så glatt beskrev mitt Ollon, som något av det största han sett! Pete försökte även övertyga alla närvarande damer att det var de skönaste som fanns, detta kunde Pete skriva under med info från HOLMS fru, som råkar vara hans syster! Nästan lite olustig info från Pete! Men med två 75:or Finlandia i kroppen så säger samt gör Pete det mesta!

Det jag ville komma till är att jag tycker Pete ska återberätta dessa händelser genom ett blogginlägg, så alla trogan läsare och närmast sörjande får en större inblick och förståelse i det som skedde! JUST DE...det var något om en, en vecka gammal Iphone 4 också ;) Men det där får Pete förklara!

Här kommer en smått fantastisk version av Bette Davis Eyes

// gotHb


1 kommentar:

Pete sa...

Återkommer inom kort.