fredag 24 december 2010

God Jul kamrater, flickvänner, sambos, singlar, ungkarlar, alla sköna människor som besöker denna härliga och ständigt uppdaterade blogg. Jag hoppas ni, precis som mig, äntligen fått känna lite julstämning likt den som uppdagade sig 23 dagar innan jul när man var yngre. Man mår riktigt bra och vad man än gör så går de ganska bra! Man ser till och med bra ut i spegeln! KUL!

Såhär i juletid så uppstår ju en hel del frågor som inte riktigt besvarats känner jag! Till exempel vad det verkligen Josef som var pappa till Jesus eller hur var det egentligen? En annan fråga som jag förstår även uppkommer i era huvuden är ju ” Hur gick det egentligen för de fyra killarna som i en av slutscenerna av LOVE ACTUALLY dansar, när den lilla vackra tjejen sjunger ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU”? Detta är en fråga som länge vilat vid min sida. Blev grabbarna något nytt pojkband eller har de kanske deltagit i SYTYCD (so you think you can dance)? Man undrar ju!?


Ne nu ska jag fortsätta med presentinslagningen och diskningen så jag sedan kan koppla av i soffan med tre pokerbord på dataskärmen och med mina fräscha nyinköpta Lewisjeans, upprullade längs anklarna. Schtek


GOD JUL och GOTT NYTT år önskar Göte aka gotHb aka Godisbar aka Gothbar aka Brunasson.


PS. Fan vad jag hatar alla jävla mass-SMS som alla skickar ut i ett försök att visa någon sorts kamratskap! Borde man inte i alla fall kunna begära att ens namn beklädde början av smet?? DS.

PS. Haha det kan ju tolkas att detta inlägg är en typ av mass-meddelande men det är det givetvis inte! Varför? För att jag säger det! ;) DS.

Inga kommentarer: