onsdag 8 februari 2012

Uppdatering, Åland , ÖVERTÄND

GRABBAR NU ÄR DET FASEN DAGS ATT SÄTTA FART HÄR!! äR JU KNAPPT ETT HAVLÅR KVAR TILLS VI ÅTER IGEN LIGGER OCH SMÅDRICKER ÖL I MANGELBO!!

Spontant känner jag att en uppdatering från Niklas (Göteborg) Erik (Lund) och Peter (Åland)skulle vara på sin plats. Extremt nyfiken på hur ni bor grabbar!! Lägg upp lite bilder på era nya lyor! Och berätta hur ni har det!!:)


Anledningarna till denna övertändning är många men framför allt att jag idag fått mitt inlogg på John Bauer, så nu är jag anställd BOOM. Jag fick även en splitter ny dator, inga konstigheter förstås!! Jag har även kommit hem, lagat mat och spelat musik från min övertändlista på SPOTIFY..När Eurythmics - Thorn in My Side, The Pretenders - Don't get my wrong samt Little Richard - Tutti Frutti spelas i rad..ja då går det fan inte att stå still! Nästan så jag måste slänga fram dammsugaren och dansa bugg med den till Little Richard!!!

Vill bara stå vid poolen i Mangelbo nu och njuta med er grabbar! (Oj, nu åkte visst La Bouche - Be My Lover på) SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT!!

Ha en fantastisk dag nu grabbar och se till att avboka allt inför Ålandsveckan så alla kan komma med!! Och se nu till att uppdatera oss Örebrobor med era "nya" liv!!

Det vore ju förstås även lika fantastiskt kul att höra vilka Äventyr Kalle är iväg på, Hur stefan har det i sin nya lägenhet i K-hamn, Hur Larsson känner inför att bandysäsongen snart är slut, Hur mycket Luke gillar sin nya bil och hur mycket han åker i den, Hur Conrad trivs på sitt nya jobb, Vad Tommy gör om dagarna som doktoran och stekare i Sthlmcity, Hur det går för Anders med uppsatsen och den nya glassmaskinen!!

För kommande bloggtillbok.se så vore ju en uppdatering av våra liv i Feb 2012 optimalt förstås! :) Extremt kul att se tillbaka på senare i livet :)

Over and Out // gotHb

3 kommentarer:

Carla sa...

Är Götes upplevda värld en "feel good-film" med ett tillhörande soundtrack? När släpps den?

Borde Göte ha ett veckosegment som heter "being Göte" i denna blogg? Hur grå skulle ens egna vardag framstå som då? Eller kan det få motsatt effekt?

Göte är fantastisk. Varje dag.

Pete sa...

Haha, då ska jag leverera inom kort Göte!

Luke sa...

I love you Göte!