fredag 12 november 2010

Mot SM-Guld

Betalningen är nu gjorde och Ålands Lås är officiellt anmälda till STUDENT-SM 2010!!!!!!!!

KUL

Som Sputnik delgav i sin kommentar i förra inlägget så har den Gula Maskinen match på onsdag! Dock antar jag att matchen är sent på kvällen och då Ålands Lås möter FC Pars 15.00 så ser jag inga problem med att spelarna i Gula Maskinen dubblerar! Boooom



NU skulle det dock vara ganska väsentligt att de som kan ställa upp och spela skriver det som en kommentar här så vi vet om vi får ihop lag! Annars får jag ringa återbud (senast måndag).


//Den icke existerande Coachen

3 kommentarer:

Göte sa...

I'm in!

Carla sa...

Haha, fruktansvärt roligt måste jag säga. Du är min idol Göte. Bra ändå att du väntar i alla fall 5 minuter.

Jag ställer upp på match.

Peter sa...

Jag är med. Har för mej jag är inbokand på nåt på onsdag, men kan inte komma på vad det är så då skiter jag i det. Summering: Jag spelar.