torsdag 7 oktober 2010

K som tydligen är lite Gay...

Fredagens fest kommer att explodera relativt bra. Vi är ett gott gäng som kommer att delta (ca 15 pers). Har dock inte hört något från Niklas och Vickan men ryktet säger att de ska ut och "äta" med Niklas föräldrar. Viktigare än att jag fyller år tydligen!!!KUL... men han är ju inte känd för att höra av sig ändå...IDIOT... Tydligen så har denne man tydligen tid att sitta på facebook, skriva politiska texter, strypa sig samt tvångs onanera-samtidigt... KUL...

En annan individ som sviker är vår kära vän Peter Lundberg. Det är dock typ första gången som Pete hoppar av så det är Okej för den här gången...(eller inte)...

Gustav Larsson har jag inte heller hört något av.. Antagligen är det världens tråkigast sport som "måste" utföras eller så är pga att inte Lindman kommer, då vågar ju inte Gurra kommer heller... KUL...

Men som sagt vi är ett otroligt gott gäng som ska ha de underbart imorn..
Martin "kuken" Johansson kommer ända från Göteborg. En barndomsvän till mig. Killen ser lite sunkig ut men är otroligt snäll. Han har dock glasögon som han ser förjävlig ut i. Han har dock en otroligt stor lem som vi förhoppningsvis kommer att få skåda på festen.

även Frida kommer till festen. Frida som kommer från norrland och är bästis med Sveriges mysigaste man Björn Ferry (ej göte). Frida som då "dejtar" Göte får här en ärlig chans att komma in i "gänget".

Välkomna, vi ses imorn. Kiss/K

2 kommentarer:

Stefan sa...

Bra ras K! Mkt nyanserat och objektivt, ett av de bästa rasen på länge! Ger rätt nyans för stämningen inför morgondagen!
Kul!
Väl mött imorgon!

samordnaren sa...

Haha faktiskt kul...

Du har helt rätt, fredagsfester passar mig inte alls så här års. Fram till februari.

Att bandy är världens tråkigaste sport får stå för dig. Själv anser jag det vara en sport fylld av charm...med kulturella anor...med SNODDAS som absolut kultfigur, portföljen, glöggen, korven etc.

Innebandy? tillåt mig tvivla...

Vad betrfäffar att jag inte skulle komma för att lindman inte gör det så är förhållandet snarare det omvända. Lindman vill (vågar) inte komma om inte jag gör det ;)

LÖÖÖVVVVEEE
/samordnaren